• 22-02-2007, 13:52:21
    #19
    eheh merak etme hala işe yarıyor
  • 22-02-2007, 17:36:43
    #20
    gercekten yazabiliyorsan ve istanbuldaysan gel bi konusalım seninle.
  • 22-02-2007, 18:04:51
    #21
    yazmak sorun değil de güzel şeyler lazım

    evet istanbuldayım ama sadece akşamları serbestim, bir işim var maalesef
  • 22-02-2007, 18:17:12
    #22
    bir akşam konusalım iyi bir oyunsa birşeyler yapılabilir yatırım gibi.
  • 22-02-2007, 19:23:48
    #23
    daha oyunun konusu tam olarak çıkmadığı için iyi bir oyun mu değil mi birşey diyemiyorum, yatırım yapılacak pek birşey yok galiba.
    oyunu yazacam bitecek, bi kaç özellikde ekleyip milletin başkalarına önermesini sağlarım oyunu duyulmaya başlar

    ama tabi yinede konuşalım

    bu arada ben hala oyun hakkında önerileriniz olur mu onu soruyorum
  • 23-02-2007, 03:33:56
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Valla şöyle evlenme olsun aynı evde kalma falan
    Millet varya uçar uçar
    Birde şey olsun mesela çok level atlayınca yakışıklı oluyon bayanlarda güzel oluyor falan
    Parayı vurdun güzel oldun muhabbeti Sonra sonra pc kullansınlar Kimi aspye yönelsin kimi phpye kimi lamroz olsun kimi hacker Kimileride site açsın Sonra televizyon izlesinler rütük kv gibi bir diziyi kapatsın millet ayaklanma çıkarsın İşte sonra konsere falan gitsinler Şöyle genç güzel hatunları koy Tuğba ekinciyi al ben varya hemen gelirim.Belki orda bişeyler yaparız tubamızla Neyse şimdilik bu kadar yeter hazerfen uykum geldi Sonra devam ederirim
    İyi geceler kolay gele Ayrıca hertürlüde destek sağlarız hazerfen
  • 23-02-2007, 10:57:00
    #25
    sende amma yaratıcı çıktın şu güzelik yakışıklılık falan ayarlanır da asp nin php nin ne işi var meslek dalı olarka bilgisayar da olacak onu da kapsar işte
    konserde olur bak para verip konsere gidilir, her konsere gidişinde "sosyal" levelin artar tuğba ekincisi salla, pop müziğe hayır

    eyvallah sağol
  • 23-02-2007, 14:58:45
    #26
    OGame.com.tr oynadın mı peki hiç
  • 23-02-2007, 15:42:38
    #27
    oynadım oynamazmıyım, ilk çıktığı zamanlar asılmıştım biraz 1. evrende sonra hesabımı bir arkadaşa verdim