• 25-02-2007, 11:16:46
    #37
    karaköy ü falan yaparız o zaman
  • 25-02-2007, 12:24:37
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Hazerfen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karaköy ü falan yaparız o zaman
    hee ok olabilir
  • 25-02-2007, 23:51:21
    #39
    karaköy ü duyunca nasılda sevindin
    senide orda bi tükan sahibi yaparız
    tükan adı "chemeng ..nelevi" ehueheu
  • 26-02-2007, 02:14:41
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Hazerfen öyle olsun ya.Herkese nelev açtın bir bize açmadın
  • 26-02-2007, 10:11:08
    #41
    oyuna girer sende açarsın
  • 26-02-2007, 20:17:49
    #42
    Üyeliği durduruldu
    oo iyi nelev patronu olurum
    Benim manitayada açarım oda patroniçe olur
    Oyundada evlenir çocuk yaparız ohh