Anket Tema Nasıl?
Toplam Katılımcı Sayısı: 27
Tema Nasıl?
Tema Güzel Değiştirme
%0 (0 Oy)
Tema Kötü Değiştir
%66,67 (18 Oy)
Fena Değil Kararsızım
%33,33 (9 Oy)
  • 13-05-2009, 20:50:14
    #1
    Arkadaşlar Geçen bahsi geçti forumdan birisi temayı değiştir diye bir öneride bulundu benim hoşuma gittiği için değiştirmedim msn den de arkadaşımın birisi söyledi tema güzel değil diye Film izle,Film seyret,Film indir,izle,seyret sizce güzel değil mi ? açık renk sizin önerilerinizi,yorumlarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler şimdiden
  • 13-05-2009, 21:02:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bencede Güzel Değil. Aşırı Beyaz Yani.
  • 13-05-2009, 21:07:49
    #3
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede Güzel Değil. Aşırı Beyaz Yani.
    Yorum için teşekkür ederim önerebileceğiniz bir tema varsa değerlendirebilirim?
  • 13-05-2009, 21:49:56
    #4
    tema gerçektende hoş değil. ama bulabilirsen bu sitedeki tema güzel ve işine yarayabilir

    obmguvenlik.com
  • 13-05-2009, 21:56:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Neredeyse ortada tema yok Değiştir bencede.
  • 13-05-2009, 22:00:43
    #6
    Yorumlarınız için teşekkürler tema arayışına girdim bakalım güzel bulursam değiştiririm

    Tema tavsiyelerinizide bekliyorum
  • 13-05-2009, 22:04:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam bende begenmedim.... cok beyaz kalmış arkaplan
  • 13-05-2009, 22:29:18
    #8
    Sanırım çoğu kişi arka plan rengini beğenmedi çok beyaz diye sizce hangi renk olsun ? Siyah çok yorar gözü açık birşeyler olmadı diye düşünüyorum.Sizlerinde önerilerini alayım
  • 13-05-2009, 22:40:31
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yazıdan başka bişe yok