Anket Tema Nasıl?
Toplam Katılımcı Sayısı: 27
Tema Nasıl?
Tema Güzel Değiştirme
%0 (0 Oy)
Tema Kötü Değiştir
%66,67 (18 Oy)
Fena Değil Kararsızım
%33,33 (9 Oy)
  • 13-05-2009, 22:46:14
    #10
    goodwin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıdan başka bişe yok
    Sırf post kasmak için yazmayın fikirlerinize önem verip yorum yapmanızı istiyorum filmlerin yannında resimleri var ayrıca ufak başlangıç yazısı girincede tamen bilgi gözüküyor.
  • 14-05-2009, 09:03:10
    #11
    cliptik video temaları vardı onları kullanabilirsin
  • 14-05-2009, 10:17:15
    #12
    Bena göre beyaz güzel ancak sitedeki içerik birbirinden ayrılmıyor.
    Buda kullanım açısından zorluk çıkarır tabiki.
    Birçok sitede bunun gibi site içerikleri farklı etiketler üzerine yerleştirilir.
    Bana kalırsa yine beyaz ancak dediğim gibi içeriğin rahatça birbirinden ayrılabileceği bir tema güzel olur.
  • 14-05-2009, 15:01:28
    #13
    Benim Hosuma gitti ama birazda gri katabilirsin kenarlara yani demek istedigim cerceve belli olsa güzel olur

    senavi arkadasin dedigi gibi demek istiyorum.
  • 14-05-2009, 16:20:09
    #14
    Önerileriniz için teşekkürler tasarımcı arkadaş online olsun onla beraber düzenleme yapıcam teşekkürler
  • 14-05-2009, 22:32:56
    #15
    değiştirmeni tavsiye ederim
  • 16-05-2009, 16:25:11
    #16
    Ben tema göremedim ki sitende.
  • 16-05-2009, 16:30:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Temayı %100 değiştirmelisin çok berbat