Şu proje için hangi script gider?
11
●729
- 11-05-2009, 23:29:40Arkadaşlar dolandiricilar için bir site kurmayı düşünüyorum. İsteyen kişiler gelip dolandırıldığını yazacak ve kanıtları sunacak. Biz de bulduğumuz kişileri yazacağız. Sizce bunun için ne kurmalıyım? Wordpress mi herhangi bir forum sistemi mi? Yoksa apayrı bir şey mi?
- 11-05-2009, 23:38:09Evet ben de öyle düşünüyorum. Şu da var forum olursa v-bulletinden başkası yaş. O zaman da ben *********** oluyorum
domain olarak da hirsiz.tk düşünüyorum. Elimde şu an değerlendireyim diye düşünüyorum...
- 12-05-2009, 00:32:05Öncelikle teşekkür ederim ama şöyle bir durum var. Dolandırıcılar yazılacak tartışılacak. Wordpressin yorum sistemiyle ne kadar sağlıklı olur bu iş o beni düşündürüyor. Null V-bulletinle mi başlasam diyorum. Ona da içim elvermiyor
- 12-05-2009, 00:42:12bence forum olmaz. neden dersen çok daha kapsamlı bi sistem forum.
Alternatif ne dersen? bulamadım
- 12-05-2009, 01:13:17Aç siteyi de başın belaya girsin.
O site dolandırıcılardan çok senin başına bela olur.
Biri çıkar benim hakkımda iftira atılıyor diye dava açar. Hesabını sen ödersin. Öyle herkes ispatını koyacak diye bir geyik de olmaz. İspatı kanıtı olan zaten mahkemeye gitsin forum sitelerine değil.
Bir de bazı şerefsizler *********** olmayan ama gıcık oldukları kişileri de ekler. İşin içinden hiç çıkamazsın. Sen evin soyulunca ahmet beni soydu siz de dikkat edin diye gazeteye ilan mı veriyorsun? Dolandırıldığını düşünen varsa ülkenin polisi var savcısı var. Gitsin hakkını yasal olarak arasın.
Böyle internette sitelere yazmakla olmaz bu iş. Sen bir site aç insanlara internetten dolandırılmaları halinde hangi prosedürleri izlemeleri gerektiğini anlat bilinçlendir. Yoksa isteyenin istediği kişiyi şikayet edebildiği yerler iftira yuvaları olur. Dolandırıcılara hiç bir şey olmaz. Senin başın yanar uyarayım. - 12-05-2009, 02:39:19Dostum bende gecen bir konuda böle bir fikrim olduğunu sölemiştim hatta domain olarak utancduvari.com u alalım demiştim. Domain hala boşta.ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu dolandırıcıların msn logları, dekontlar v.ssitenin içerisinde
script olarak ise wP bile işini görür bence derim. Sadece R10 ailesi olarak bu sitenin arkasında duralım we internette karşılaştığımız tüm bu şekilsiz herifleri burda ifşa edelim ki başkalarının canını yakmasın
domain olarak da hirsiz.tk düşünüyorum. Elimde şu an değerlendireyim diye düşünüyorum...