Evet ben de öyle düşünüyorum. Şu da var forum olursa v-bulletinden başkası yaş. O zaman da ben *********** oluyorum domain olarak da hirsiz.tk düşünüyorum. Elimde şu an değerlendireyim diye düşünüyorum...