Mrb arkadaşlar blogspot sitem için şunları yapmak istiyrum nasıl yapabilirim
-Etiketler alanı çok genişledi her etiket o alanda çıkıyor bunu yerine wordpress deki gibi belli bir limit koyup en çok kullanılan 50 etiketin vs. çıkmasını nasıl sağlayabilirim
-Linkler site adı : konu adı şeklinde çıkıyor bunun yerine sadece konu adı veya konu adı : site adı şeklinde nasıl yapabilirim
Blogspot hakkında birkaç soru
2
●246
- 10-05-2009, 17:47:31eklentilere yapacak bir şeyiniz malesef yoktur.Blogspot ta etiketin önemi %2 dir o yüzden etiketleri sayfa şablonundan kaldırabilirsiniz zaten konu altında etiketleriniz çıkmakta ikinci sorunuz ise;
<b:if cond='data:blog.pageType == "index"'><title><data:blog.title/></title><b:else/><title><data:blog.pageName/> - <data:blog.title/></title></b:if>
kodunu kendi istegine göre düzenleyebilirsiniz..Bu size yardımcı olacaktır..