• 10-05-2009, 14:34:02
    #1
    Mrb arkadaşlar blogspot sitem için şunları yapmak istiyrum nasıl yapabilirim

    -Etiketler alanı çok genişledi her etiket o alanda çıkıyor bunu yerine wordpress deki gibi belli bir limit koyup en çok kullanılan 50 etiketin vs. çıkmasını nasıl sağlayabilirim

    -Linkler site adı : konu adı şeklinde çıkıyor bunun yerine sadece konu adı veya konu adı : site adı şeklinde nasıl yapabilirim
  • 10-05-2009, 17:47:31
    #2
    eklentilere yapacak bir şeyiniz malesef yoktur.Blogspot ta etiketin önemi %2 dir o yüzden etiketleri sayfa şablonundan kaldırabilirsiniz zaten konu altında etiketleriniz çıkmakta ikinci sorunuz ise;

    <b:if cond='data:blog.pageType == &quot;index&quot;'><title><data:blog.title/></title><b:else/><title><data:blog.pageName/> - <data:blog.title/></title></b:if>

    kodunu kendi istegine göre düzenleyebilirsiniz..Bu size yardımcı olacaktır..
  • 10-05-2009, 17:58:08
    #3
    Teşekkürler