MC_delta_T adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim 16 17 yaşlarım 1993-94 lerde gecti internet yaygın değildi o zamanlar daha doğrusu yoktu cd bile yoktu video ve video kasetleri vardı gidip p*rno video kiralardır yada sinamaya giderdik yada dergi filan alırdık yani bi şekilde kendimizi tatmin edecek seyir bulurduk ve bunu önüne kimse gecemezdi bu bi ihtiyac doğanın kanunu
. Emeğini 500 liradan satma kalsın, git başka isimle aç bence, bu emeğe yazık. Güzel çalışmışsın üzüldüm senin adına. Umarım zahmete değer bir ücrete satarsın.