@ Kladyus,

Siteni dün gece gezdim dolaştım gerçekten de her yere TCK yazmışsın titiz davranmışsın ancak Telekominikasyon Kurumu bunu dikkate almadan kapatıyor. Hak aramaya kalksan adutl ya da p*rno site diye hak aramana da izin vermezler, işini gerçekten iyi yapmışsın aslında. En azından siteye girince 30 tane pop-up yoktu ilk defa böyle bir ***** site gördüm . Emeğini 500 liradan satma kalsın, git başka isimle aç bence, bu emeğe yazık. Güzel çalışmışsın üzüldüm senin adına. Umarım zahmete değer bir ücrete satarsın.