Vista da sorun - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vista da sorun
1
●
436
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Vista da sorun
08-02-2007, 23:42:40
#1
izuner
Nx5000 HP laptopum var vistayı kurdum 3 gündür kullanıyorum print screen tuşu insert olarak xp de sorun olmuyordu, şu an print screen alamıyorum nedeni nedir sizce ?
08-02-2007, 23:56:58
#2
izuner
sorunu çözdüm FN tuşu ile olduğunu tahmin etmiştim . silebilirsiniz konuyu teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler