• 08-02-2007, 23:42:40
    #1
    Nx5000 HP laptopum var vistayı kurdum 3 gündür kullanıyorum print screen tuşu insert olarak xp de sorun olmuyordu, şu an print screen alamıyorum nedeni nedir sizce ?
  • 08-02-2007, 23:56:58
    #2
    sorunu çözdüm FN tuşu ile olduğunu tahmin etmiştim . silebilirsiniz konuyu teşekkürler