Konu
Vista da sorun
08-02-2007, 23:42:40
#1
izuner
Nx5000 HP laptopum var vistayı kurdum 3 gündür kullanıyorum print screen tuşu insert olarak xp de sorun olmuyordu, şu an print screen alamıyorum nedeni nedir sizce ?