• 27-04-2009, 17:51:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iyi günler
    ben okulun sitesini kurdum , arkadaşlarlar felan sitede dolaşıyoruz ben şimdi siteye radyo kurmak istiyorum bunun için yapmam gereken nedir , dinleyici sayısı en fazla 20 , radyo host alacak paramda yok
    bana ücretsiz ve kesin çalışan bir yöntem söylerseniz çok sevinirim

    not: radyoyu site üzerine yerleştireceğim
  • 27-04-2009, 18:05:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    flatcast mi ne vardı onu kullanabilirsin. Fazla önermem radio çünkü mp3lerin telif haklarınıda alman gerekir.
  • 27-04-2009, 18:22:05
    #3
    Merhaba

    Kendi evdeki bilgisayarınıza shoutcast server kurabılırsiniz.yayını kesintisiz ve sorunsuz dinleyebilecek kişi sayısı sizin adsl hattınızla dogru orantılıdır.1 Mbit adsl baglantınız oldugunu varsayarsak bu 256 kb uploada eşittir.24 Kbps ses kalitesinde yayın vereceğinizi düşünürsek 256/24 = 10.6 Kişi yapar. Yani 10 kişi. tabi bilgisayarınızı sadece radyo yayını için kullanmayacagınız için bu 256Kb upload oranınız asagılara dusecektir.Buda demektir ki kendi kişisel bilgisayarınızda yapacagınız radyo yayınını en fazla kesintisiz ve sorunsuz olarak aynı anda 5-6 kişi dinleyebilir.

    Bu yuzden radyo host hizmeti veren bir firmayla calısmanızı tavsiye ederim.Bunu karsılayacak paranız olmadıgını belirtmişsiniz. yuregim.com , hosting , web hosting , irc hosting , radyo hosting olarak size yardımcı olabiliriz. info@yuregim.com adresini ekler yada pm atarsanız yardımcı olabiliriz.

    Ama once derslerinize çalışmalısınız