iyi günler
ben okulun sitesini kurdum , arkadaşlarlar felan sitede dolaşıyoruz ben şimdi siteye radyo kurmak istiyorum bunun için yapmam gereken nedir , dinleyici sayısı en fazla 20 , radyo host alacak paramda yok
bana ücretsiz ve kesin çalışan bir yöntem söylerseniz çok sevinirim

not: radyoyu site üzerine yerleştireceğim