• 17-04-2023, 12:22:24
    #1
    Merhaba yandex mail hizmetini artık ücretli vereceğini ve mail hesabı başına 61 tl olduğunu açıklamış. Yandex tarzı ücretsiz mail hizmeti alabileceğim başka platformlar var mı ?
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      yüzlerce şirket kullanıyordur, yandex in hizmeti kesmesi kaos oluşturur.
  • 17-04-2023, 12:25:30
    #2
    Sunucunuz varsa kendi mail sunucunuzu kurabilirim.
    Onun dışında mail ru'ya bir göç yaşanıyor forumda.
  • 17-04-2023, 12:26:12
    #3
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    Merhabalar,
    Son 15 gunde 3bin eposta taşıdım mailru tarafına. Tavsiye ediyorum.
  • 17-04-2023, 12:27:22
    #4
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,
    Son 15 gunde 3bin eposta taşıdım mailru tarafına. Tavsiye ediyorum.
    teşekkürler hocam
  • 17-04-2023, 12:30:46
    #5
    👑BRKNET Dijital Ajans👑
    TT16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam
    Pm gonderdim hocam
  • 17-04-2023, 12:32:22
    #6
    yandex kullanıcıları ne olacak? Bir süre tanındı mı?
  • 17-04-2023, 12:50:44
    #7
    Merhaba,

    Kendi e-posta sunucunuzu kurmanız en mantıklısınız. iRedmail, zimbra gibi seçenekleriniz var, e-posta başına ücret ödemek yerine temiz ip adresli sunucunuza bu ikisinden birini kurup, mail gw ile veya rspamd ile destekleyip, filtreleme yapıp kullanmak mantıklıdır.

    İyi çalışmalar.
  • 17-04-2023, 13:38:26
    #8
    @Elazığlı168; acele etmeyin demişti, şu an bende herhangi bir kısıtlama olmadı.
  • 17-04-2023, 13:48:20
    #9
    CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Kendi e-posta sunucunuzu kurmanız en mantıklısınız. iRedmail, zimbra gibi seçenekleriniz var, e-posta başına ücret ödemek yerine temiz ip adresli sunucunuza bu ikisinden birini kurup, mail gw ile veya rspamd ile destekleyip, filtreleme yapıp kullanmak mantıklıdır.

    İyi çalışmalar.
    Hocam VDS'ye kurulum oluyor mu? 2 adet VDS var bir tane linux + centos bir tane de Server 2019. Aktif olarak kurulu kullanıyorum da.

    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Elazığlı168; acele etmeyin demişti, şu an bende herhangi bir kısıtlama olmadı.
    Bende de her hangi kısıtlama olmadı henüz bekliyorum.