Merhaba,
Kendi e-posta sunucunuzu kurmanız en mantıklısınız. iRedmail, zimbra gibi seçenekleriniz var, e-posta başına ücret ödemek yerine temiz ip adresli sunucunuza bu ikisinden birini kurup, mail gw ile veya rspamd ile destekleyip, filtreleme yapıp kullanmak mantıklıdır.
İyi çalışmalar.