CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Kendi e-posta sunucunuzu kurmanız en mantıklısınız. iRedmail, zimbra gibi seçenekleriniz var, e-posta başına ücret ödemek yerine temiz ip adresli sunucunuza bu ikisinden birini kurup, mail gw ile veya rspamd ile destekleyip, filtreleme yapıp kullanmak mantıklıdır.

İyi çalışmalar.
Hocam VDS'ye kurulum oluyor mu? 2 adet VDS var bir tane linux + centos bir tane de Server 2019. Aktif olarak kurulu kullanıyorum da.

Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Elazığlı168; acele etmeyin demişti, şu an bende herhangi bir kısıtlama olmadı.
Bende de her hangi kısıtlama olmadı henüz bekliyorum.