cok acil ailevi mesele
Abilerim kardeslerim lütfen bana yardım edin msn veya hotmail şifresi cozmem lazım.cok önemli.acil
cok acil ailevi mesele
17
●1.485
- 08-12-2005, 23:27:24MisafirHayır Alıcagımız Maıl senın degılse işimiz dırek %50 ye çıkar.
Kişi msn kullanıyorsa İşimiz dırek %75 'e çıkar.
Direkt olarak Msn şifresını kendı ellerı ıle verır
ancak bu Hack'e girer ve r10 uda bu tarz amaclar ıcın mesgul etmemek lazım.
Ancak cok onemlı bır problem ıse birşeyler yapabılırız.
Kişinin kendıne aıt msn ıse ve kişi msn de onlıne oluyorsa %100 dııl ama %75 alırım.
