• 09-12-2005, 00:14:56
    #10
    ReSSaM adlı üyeden alıntı:
    her şeyini sallayan mail şifresi alamaz. hatta türkiyede alabilecek adam yoktur diyebilirim. tabi mailini alacağınız kişi biraz enayilik yapmamışsa.
    enayi mi? türkiyede? biraz daha düşün bence...
  • 09-12-2005, 00:28:31
    #11
    Misafir
    way be ailevi meseleye bakın

    şimdi yazsaki kız kaçırdım yada kızımı kaçırdılar adamı bulmam lazım ölümüne gelelimde ailenle birinin msninin ne alakası var.
  • 09-12-2005, 00:50:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bence ölüm kalım meselesi falan diye yazsaydın daha ilgi çekerdi
  • 09-12-2005, 01:11:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fake mail
    gizli soru v.s bilme
    keyloger gönderme
    supporta mail yazıp şifre isteme
    alternatif mailini alma
    v.s gibi lamer işi haricinde şifre alabilecek kimseyi tanımıyorum. kimsede yapamaz.
  • 09-12-2005, 01:14:04
    #14
    1.si ; MaiL hackLemekLE aiLevi bir oLay hatta sanaLaLemde aiLevi bir oLay oLmaz. Burası sanaLaLem. (He sanaLaLem deLikanLıLarı sizi unutmuşum...)
    2.si ; Herkez hacker oLmuş oh neee güzeL. BiLende biLmeyende yorumLarını eksik etmiyor. (He gizLi soru LamerLeri sizi unutmuşum...)
    3.sü ; @abraham156 TürkLere ve Türkiye'ye hakeret etme. Sen kendini enayi sayabiLirsin ama başkaLarını kendin gibi biLme!!! + En iyi ve en büyük hackerLer Türk HackerLardır.
  • 09-12-2005, 01:27:44
    #15
    Misafir
    WoRM adlı üyeden alıntı:
    1.si ; MaiL hackLemekLE aiLevi bir oLay hatta sanaLaLemde aiLevi bir oLay oLmaz. Burası sanaLaLem. (He sanaLaLem deLikanLıLarı sizi unutmuşum...)
    2.si ; Herkez hacker oLmuş oh neee güzeL. BiLende biLmeyende yorumLarını eksik etmiyor. (He gizLi soru LamerLeri sizi unutmuşum...)
    3.sü ; @abraham156 TürkLere ve Türkiye'ye hakeret etme. Sen kendini enayi sayabiLirsin ama başkaLarını kendin gibi biLme!!! + En iyi ve en büyük hackerLer Türk HackerLardır.
    abartma bu türkiyede ne kadar enayi insan olduğunu hepimiz biliyoruz milliyetçilik faşistlik yapmayın senden daha milliyetçiyim ama bu bi gerçek milletimiz enayi
  • 09-12-2005, 01:37:02
    #16
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    abartma bu türkiyede ne kadar enayi insan olduğunu hepimiz biliyoruz milliyetçilik faşistlik yapmayın senden daha milliyetçiyim ama bu bi gerçek milletimiz enayi
    kardeş sen enayi miLLet görmemişsin. + kimin daha miLLiyetçi oLduğunu seninLe tartışmak istemiyorum. kabuL ettim snn daha miLLiyetçi oLduğunu say. biz kendimizi gereksiz yere küçük düşürerek ve herşeyi kabuLLenerek bu haLLere geLiyoruz zaten. o yüzden bende susuyorum şimdi....
  • 09-12-2005, 11:09:01
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne amaçla olursa olsun kimsenin kişisel şeyleri ondan izinsiz alınmamalı..
  • 09-12-2005, 11:28:05
    #18
    Misafir
    ReSSaM adlı üyeden alıntı:
    fake mail
    gizli soru v.s bilme
    keyloger gönderme
    supporta mail yazıp şifre isteme
    alternatif mailini alma
    v.s gibi lamer işi haricinde şifre alabilecek kimseyi tanımıyorum. kimsede yapamaz.
    Bilemedin.

    Şimdi burada Hack nasıl yapılır'ı anlatmak ıstemem ama bir farklı yol daha var.

    Şimdi Önce ''Ice cold'' Yukluyorsunuz makınanıza.Daha sonra msn ınıze bakıyosunuz Kişi Online Yada kişiyi daha once msn ınıze eklıyorsunuz onlıne ise Onun msn ını Ice cold ıle donduruyorsunuz.

    Daha sonra Kendısıne bir hack takımından oldugunuzu ve yaptıgı hatalardan oturu msn adresını kırdıgınızı ona soluyorsunuz.
    O buyuk olasılık sızınle dalga gecıyo.

    Siz Ona Maıllerını okuması ıcın maılıne gırmesını soyluyorsunuz yanı www.hotmail.com dan gırıs yapmasını soyluyorsunuz ancak adamın msn ı dondugu ıcın bunu yapamıyor.

    *Bundan sonrası ise Kişinin ICE COLD bılmemesı ıle alakalı
    eger bu program hakkında bılgısı yoksaki(turkıyede her 10 kullanıcıdan 9u bılmıyordur) hatta daha fazlası.

    O kişiye sallama bır ısımle hıtap edıyorsunuz
    mesela Ahmet sen yanlış hareketlerden dolayı şu an maılın hacklendı.Msn den cıkarsanda bırdaha gıremezsın dıyosunuz

    Adam Ya Ben Ahmet degılım dıyor.

    Sızde pardon sanırım yanlışlıkla almışız ayagına yatıyorsunuz.

    Adam msn ımı gerı verın lutfen dıyor.

    Sizde pardon yanlıslık olmuş Eski şifrenızı verın bılgılerı değişip msn ınızı gerı vereyım.Diyorsunuz.

    Bazıları once vermez fılan ama yaklaşık yarım saat maılıne gıremeyınce ıster ıstemez kaybedecegı pekte bısı olmadıgı ıcın eski şifresini verir.daha dogrusu kullandıgı şifreyi

    DAHA SONRA sız dondurmayı kaldırıp hotmaılden gırıp adamın options tan sıfresını degısırsınız.