• 07-02-2007, 17:04:53
    #1
    Arkadaşlar 8 bankadan sanal pos aldık. odeme.com.tr tarzı bir sistem düşünüyoruz.

    Sizce bu konuda eksiklikler var mı? Yani odeme.com.tr gibi bir sistem yapsak sitenizdeki ürünleri kredi kartı ile satabilme imkanı sağlasak nasıl olur sizce?
  • 07-02-2007, 17:15:14
    #2
    Misafir
    odeme.com.tr guvenılır degıl bikez daha önce sorun yşaaynlar oldu yani tam olarak güven çok önemli bir konu

    bunun dışında şeffaflık yani öyle bir sistem olmalıki biz kendi sitemiz üstünden bu alışverişi gerçekleştirtelim yani sizinle çalıştıgımızı musterı bilmesin

    Sizin kazancınız ise sadece KOMİSYON olarak olsun.
  • 07-02-2007, 17:21:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet. çok güzel söylemişsin ****** kardeşim. Herşeyden Önce Güvenilirlik + Şeffaflık Gerekir.

    Eğer bunları sağlarsanız en iyi müşterilerinizden biri ben olacağıma emin olabilirsiniz.

    Uzun süredir böyle bir sistem arıyorum. Projeniz hayata geçirirseniz r10 aracılığı ile bildirmenizi umud ediyorum.
  • 07-02-2007, 20:15:56
    #4
    +1 şeffaflık ve güven çok doğru ve abartı olmaması lazım komisyonun... Ama şeffaf olması çok zor ekstre de sonuçta onların adı yazacaktır...