Konu
Online Ödeme hakkında
07-02-2007, 20:15:56
#4
bowfinger
+1 şeffaflık ve güven çok doğru ve abartı olmaması lazım komisyonun... Ama şeffaf olması çok zor ekstre de sonuçta onların adı yazacaktır...