• 17-04-2009, 13:52:45
    #10
    Onu sen kendin ayarlarsın. Gönderirken karşına 2 seçenek cıkar. İşlem masrafı gönderilecek paradan mı kesilsin yoksa ayrı hesabınızdan mı kesilsin diye. En azından iş bankasında böyleydi

    Masraf konusuna gelince ben avustralyadaki bir bankaya göndermiştim. Yaklasık 1 milyar ve 180 ytl civarı kesmişti iş bankası
  • 17-04-2009, 13:54:40
    #11
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    baris22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetten nicin yatiramiyosunuz? Ben ingilteredeki banka hesabima havale yapabiliyorum. Aninda ulasiyor.
    ingilterede hangi bankada hesabin var ve nsil oluyor o islemler bilgi verirmisin
  • 17-04-2009, 13:59:13
    #12
    Benim hesptan düşüyorsa iyiymiş deneyelim bakalım.