Onu sen kendin ayarlarsın. Gönderirken karşına 2 seçenek cıkar. İşlem masrafı gönderilecek paradan mı kesilsin yoksa ayrı hesabınızdan mı kesilsin diye. En azından iş bankasında böyleydi
Masraf konusuna gelince ben avustralyadaki bir bankaya göndermiştim. Yaklasık 1 milyar ve 180 ytl civarı kesmişti iş bankası
Yurtdışına Eft - Havale vs.?
11
●2.408
- 17-04-2009, 13:54:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ingilterede hangi bankada hesabin var ve nsil oluyor o islemler bilgi verirmisinbaris22 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
deneyelim bakalım.