Onu sen kendin ayarlarsın. Gönderirken karşına 2 seçenek cıkar. İşlem masrafı gönderilecek paradan mı kesilsin yoksa ayrı hesabınızdan mı kesilsin diye. En azından iş bankasında böyleydi
Masraf konusuna gelince ben avustralyadaki bir bankaya göndermiştim. Yaklasık 1 milyar ve 180 ytl civarı kesmişti iş bankası