Bu domain'e ne kurmalıyım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu domain'e ne kurmalıyım
5
●
371
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bu domain'e ne kurmalıyım
15-04-2009, 22:44:24
#1
BlueMoonBilisim
merhaba,
"bosluq.net" domainine ne kurmalıyım sizce ? herkes gibi bende hit alan birşey açmak istiyorum
Forum ve blog harici önerilerinizi bekliyorum
15-04-2009, 22:46:37
#2
HYDRA
Üyeliği durduruldu
bosluk.net olsaydı belki birşeyle düşünülebilirdi ama q harfi işi bozmuş doğrusu
kişisel bir blog kurabilirsin mesela
15-04-2009, 22:49:02
#3
Cinan
hayattaki gereksiz şeyler adına blog kur.
15-04-2009, 22:49:56
#4
SS9
q harfini görene kadar güzel bir domaindi.
15-04-2009, 22:53:03
#5
BlueMoonBilisim
ControlK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
q harfini görene kadar güzel bir domaindi.
malesef "k" harfi alıcaktım boş değildi çoluk çocuğa uyduk hiç bir işede yaramıyor
15-04-2009, 23:00:00
#6
TRH
güncel bir blog kur bence
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler