• 15-04-2009, 22:44:24
    #1
    merhaba,

    "bosluq.net" domainine ne kurmalıyım sizce ? herkes gibi bende hit alan birşey açmak istiyorum Forum ve blog harici önerilerinizi bekliyorum
  • 15-04-2009, 22:46:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bosluk.net olsaydı belki birşeyle düşünülebilirdi ama q harfi işi bozmuş doğrusu kişisel bir blog kurabilirsin mesela
  • 15-04-2009, 22:49:02
    #3
    hayattaki gereksiz şeyler adına blog kur.
  • 15-04-2009, 22:49:56
    #4
    q harfini görene kadar güzel bir domaindi.
  • 15-04-2009, 22:53:03
    #5
    ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    q harfini görene kadar güzel bir domaindi.
    malesef "k" harfi alıcaktım boş değildi çoluk çocuğa uyduk hiç bir işede yaramıyor
  • 15-04-2009, 23:00:00
    #6
    güncel bir blog kur bence