Konu
Bu domain'e ne kurmalıyım
15-04-2009, 22:53:03
#5
BlueMoonBilisim
ControlK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
q harfini görene kadar güzel bir domaindi.
malesef "k" harfi alıcaktım boş değildi çoluk çocuğa uyduk hiç bir işede yaramıyor