Görevli Arkadaşlar Nickim ile Bir Sorunum var. Nick: Gelincigim
Arkadaşımın Mail'i ile kayıtlıydı Ama O mail'i değiştirdim.. Öbür Mail adresime Mail Alamadıgım İçin Aktifleştiremiyorum Nickimi. Lütfen Yardım edin.. PM ile yardım ederseniz cok sevinirim.
Görevli Arkadaşlar yardımm
2
●290
- 15-04-2009, 00:50:19Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 15-04-2009, 00:59:271. full bold yazdığın için banlanacaksın
2. forumda ikinci üyeliğin olduğu için iki üyeliğinde banlanacak sanırım.
geçmiş olsun diyelim - 15-04-2009, 01:04:25Eposta Aktivasyonu Gerekmekte2 üyeligim yok Arkadaşımın benim olsa daha o nickimi almama gerek kalmaz