• 15-04-2009, 00:50:19
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Görevli Arkadaşlar Nickim ile Bir Sorunum var. Nick: Gelincigim

    Arkadaşımın Mail'i ile kayıtlıydı Ama O mail'i değiştirdim.. Öbür Mail adresime Mail Alamadıgım İçin Aktifleştiremiyorum Nickimi. Lütfen Yardım edin.. PM ile yardım ederseniz cok sevinirim.
  • 15-04-2009, 00:59:27
    #2
    1. full bold yazdığın için banlanacaksın
    2. forumda ikinci üyeliğin olduğu için iki üyeliğinde banlanacak sanırım.

    geçmiş olsun diyelim
  • 15-04-2009, 01:04:25
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    2 üyeligim yok Arkadaşımın benim olsa daha o nickimi almama gerek kalmaz