Konu
Görevli Arkadaşlar yardımm
15-04-2009, 00:59:27
#2
LineBilisim
1. full bold yazdığın için banlanacaksın
2. forumda ikinci üyeliğin olduğu için iki üyeliğinde banlanacak sanırım.
geçmiş olsun diyelim