• 05-12-2005, 21:35:22
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Arkasında şöyle bir yapıştırma olan bir bmw görürsen yanaşın yamacıma
  • 05-12-2005, 21:38:26
    #20
    Misafir
    trextra adlı üyeden alıntı:
    İstanbul Kadıköy bayisi bizim işyerinin yanına taşındı bunların. Sina mı ne adamın adı.
    tamam bu demek oluyoki ben parayı denkleştirince senin bi çayını içmeye gelecm
  • 05-12-2005, 21:39:30
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Google yapıştırma satmıyormu ya? Kesin satıyodur.. Araştırıp bulurum ve ben vallaha alıcam yapıştırınca koyucam görüntüyü bi 2 ay bekleyin
  • 05-12-2005, 21:40:36
    #22
    Misafir
    bende motora mı yapıştırsam

    ama 280 le giderken göremezsiniz şimdi siz beni
  • 05-12-2005, 21:41:33
    #23
    Üyeliği durduruldu
    webmaster adlı üyeden alıntı:
    Google yapıştırma satmıyormu ya? Kesin satıyodur.. Araştırıp bulurum ve ben vallaha alıcam yapıştırınca koyucam görüntüyü bi 2 ay bekleyin
    Olm onu kendin yaptıracaksın.. gideceksin bir dijital tabela yapan TüKKan'a vereceksin elindeki kağıdı diyeceksin bunu al bana ypıştırma yap tarayıcıya verdiğin resmi koyup cırt cııırt deyip verecek sana
  • 05-12-2005, 21:43:46
    #24
    Misafir
    fireworks de yap yazıcıdan çıkart japon yapıştırıcısya yapıştır.
  • 05-12-2005, 21:46:19
    #25
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
    bende motora mı yapıştırsam

    ama 280 le giderken göremezsiniz şimdi siz beni
    280'le gidebileceğin tek yer var oda tahtalı köy artık tabuta yapıştırırız yavaş yavaş götürüyorlar zaten herkes görür
  • 05-12-2005, 21:47:16
    #26
    Misafir
    gözümü korkutamazsın 280 yapıp resimlerini yayınlıycam
  • 05-12-2005, 23:07:07
    #27
    Üyeliği durduruldu
    2005 de iyi geçti.
    sağlık sıhhatimiz yerinde çok şükür.
    daha büyük mutluluk mu olur.

    maddi anlamdada iniş/çıkış yaşadık bakalım 2006 neler getirecek.. neler götürecek..