Webloader v4 scripti İe'de kayma sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Webloader v4 scripti İe'de kayma sorunu
1
●
401
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Webloader v4 scripti İe'de kayma sorunu
11-04-2009, 15:09:41
#1
BarCode
Arkadaşlar merhaba,
V4 scriptinde Internet Explorer ile giriş yapıldığı zaman videolar çok aşağıda gözüküyor.Bunu nasıl düzeltebileceğimi bilen varmı ?
Birde embed kodlarınla video eklediğim zaman yine Hüsnü player çıkıyor
Yardım edecek baba yiğit varmı ?
12-04-2009, 08:17:45
#2
BarCode
Yokmu benle aynı sorunu olan ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler