• 11-04-2009, 15:09:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    V4 scriptinde Internet Explorer ile giriş yapıldığı zaman videolar çok aşağıda gözüküyor.Bunu nasıl düzeltebileceğimi bilen varmı ?

    Birde embed kodlarınla video eklediğim zaman yine Hüsnü player çıkıyor

    Yardım edecek baba yiğit varmı ?
  • 12-04-2009, 08:17:45
    #2
    Yokmu benle aynı sorunu olan ?