Arkadaşlar merhaba,

V4 scriptinde Internet Explorer ile giriş yapıldığı zaman videolar çok aşağıda gözüküyor.Bunu nasıl düzeltebileceğimi bilen varmı ?

Birde embed kodlarınla video eklediğim zaman yine Hüsnü player çıkıyor

Yardım edecek baba yiğit varmı ?