Arkadaşlar merhaba,
V4 scriptinde Internet Explorer ile giriş yapıldığı zaman videolar çok aşağıda gözüküyor.Bunu nasıl düzeltebileceğimi bilen varmı ?
Birde embed kodlarınla video eklediğim zaman yine Hüsnü player çıkıyor
Yardım edecek baba yiğit varmı ?