• 01-02-2023, 20:43:35
    #1
    WiseCp ne bu tarz menü nasıl yapılıyor acaba bilen var mıdır araştırdım ama bir türlü bulamadım.
  • 01-02-2023, 20:49:49
    #2
    Mega Menu olarak geçer ismi.
  • 01-02-2023, 20:51:30
    #3
    Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mega Menu olarak geçer ismi.
    Peki nasıl yapabilirim Wisecp de biraz yabancıyım hocam.
  • 01-02-2023, 20:56:09
    #4
    Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki nasıl yapabilirim Wisecp de biraz yabancıyım hocam.
    Site Yönetimi > Menüler kısmında büyük menü olarak açılacak elementin yanındaki düzenleye tıklayın. https://prnt.sc/BJjf4GvUUzXz bu kısımda mega menüyü aktif etmeniz yeterli olacaktır. WiseCP default teması için durum bu şekilde.