Asmus1990 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki nasıl yapabilirim Wisecp de biraz yabancıyım hocam.
Site Yönetimi > Menüler kısmında büyük menü olarak açılacak elementin yanındaki düzenleye tıklayın. https://prnt.sc/BJjf4GvUUzXz bu kısımda mega menüyü aktif etmeniz yeterli olacaktır. WiseCP default teması için durum bu şekilde.