• 02-12-2005, 09:38:35
    #1
    www.istanbul.com da ki gibi http://istanbul.com yazıp denersem Bad Request (Invalid Hostname) diye hata veriyor ama www.istanbul.com açılıyor. bu subdomain olayımı yoksa başka bişi mi? subdomain ise www subdomainini nasıl açıyor? ya da neden istanbul.com diye yazdığımızda giriş yapılamıyor?
  • 02-12-2005, 10:10:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    cpanelde domaine alan acarken bir yanlislik yaptin sanirim dns ayarlarinda hata olmali. onunla ilgili bir conf dosyasi vardi tam hatirlamiyorum adini simdi onu duzenlersen duzelir,
  • 02-12-2005, 12:54:41
    #3
    www eki bir subdomaindir.egerki böyle bir subdomain cpanelden oluşturmazsan insanların girememesi çok normal.
  • 02-12-2005, 12:57:45
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı:
    www eki bir subdomaindir.egerki böyle bir subdomain cpanelden oluşturmazsan insanların girememesi çok normal.
    ben oluşturmadım ama benim adresime giriliyor ?
  • 03-12-2005, 01:14:20
    #5
    Vega adlı üyeden alıntı:
    ben oluşturmadım ama benim adresime giriliyor ?
    zaten otomatik oluşuyor sanırım hosting kurulumu yapılırken ya da domain hesabı açarken. ama nedense 404 sayfası da görünmüyor www yazmadığın zaman, ilginçtir sadece bad request falan...
  • 03-12-2005, 09:01:30
    #6
    Turker adlı üyeden alıntı:
    zaten otomatik oluşuyor sanırım hosting kurulumu yapılırken ya da domain hesabı açarken. ama nedense 404 sayfası da görünmüyor www yazmadığın zaman, ilginçtir sadece bad request falan...

    o hosting dandikliğinden kaynaklanan bir hata.işini prof yapan her hosta bu gibi basit sorunlar olmaz zaten.
  • 03-12-2005, 16:42:01
    #7
    Öncelikle herkese selamlar aranıza yeni katıldım
    evet www bir subdomain ve bu şekilde girilmesi istenmiş ise sadece bu şekilde girilebilir siteye mesela örnek superonline.com da aynı şekildedir.
    bunu nasıl yapabiliriz dersen domain.com A ip(xxx.xxx.xxx.xxx) bu kayıdı silersin hata varsa bu kayıdı eklersin bu bir dns olayıdır.Dnsten başka bir sayfaya yönlendirebilirsin (mesela başka bir sunucuya) vs.vs. Başka bir sorusu olan varsa yardımcı olabilirim.