www.istanbul.com da ki gibi http://istanbul.com yazıp denersem Bad Request (Invalid Hostname) diye hata veriyor ama www.istanbul.com açılıyor. bu subdomain olayımı yoksa başka bişi mi? subdomain ise www subdomainini nasıl açıyor? ya da neden istanbul.com diye yazdığımızda giriş yapılamıyor?