www.istanbul.com da ki gibi
http://istanbul.com yazıp denersem Bad Request (Invalid Hostname) diye hata veriyor ama
www.istanbul.com açılıyor. bu subdomain olayımı yoksa başka bişi mi? subdomain ise www subdomainini nasıl açıyor? ya da neden istanbul.com diye yazdığımızda giriş yapılamıyor?