arkadaşlar bir sorum olacak..
1-Şimdi photoshopta süper bir tasarım yaptım.Psd olarak. Ben bunu html yapınca yazılar hep birlikte image oluyor. 3 senedir bu işle uğraşıyorum fakat bir hilesi filan yokmu bunun. ??
Tasarım Photoshop.
1
●470
- 01-02-2007, 14:20:17Yazıları photoshopda yazmazsın.Html de atıorum butonun oldugu yere <div> ile "Anasayfa" gibi şeyler yazdırabilirsin.