• 01-02-2007, 13:16:12
    #1
    arkadaşlar bir sorum olacak..
    1-Şimdi photoshopta süper bir tasarım yaptım.Psd olarak. Ben bunu html yapınca yazılar hep birlikte image oluyor. 3 senedir bu işle uğraşıyorum fakat bir hilesi filan yokmu bunun. ??
  • 01-02-2007, 14:20:17
    #2
    Yazıları photoshopda yazmazsın.Html de atıorum butonun oldugu yere <div> ile "Anasayfa" gibi şeyler yazdırabilirsin.