Konu
Tasarım Photoshop.
01-02-2007, 14:20:17
#2
fainterman
Yazıları photoshopda yazmazsın.Html de atıorum butonun oldugu yere <div> ile "Anasayfa" gibi şeyler yazdırabilirsin.