• 31-03-2009, 21:57:37
    #1
    Ya Google'ın açıklamasında

    Google MX ASPMX.L.GOOGLE.COM. olarak geçiyor. Benim kafama takılan yer, sondaki nokta kısmı olacak mı??

    Yani

    böyle ASPMX.L.GOOGLE.COM. mu
    yoksa ASPMX.L.GOOGLE.COM olarak mı

    gireeceğiz??
  • 31-03-2009, 22:11:36
    #2
    evet aynen öyle yapacaksın nokta kullanacaksın
  • 31-03-2009, 22:13:23
    #3
    norelpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet aynen öyle yapacaksın nokta kullanacaksın
    Emin misin hocam? bazı yerlerde de noktasız vermişler. Çok arada kaldım bende.
  • 31-03-2009, 22:17:05
    #4
    sanırım domaininin mail lini googleye yönlendireceksin.
    ben de aynısını yaptım defalarca ve noktaı kullandım tıkır tıkır çalışıyor.
    ha senin hostun nokta kullanmaya problem çıkarırsa sende noktasız k ullanırsın
    bu kadar basit yani kaybedeceğin sadece 10 dk olur
    kolay gelsin DD
  • 01-04-2009, 00:17:11
    #5
    Alıntı
    10 ASPMX.L.GOOGLE.COM
    20 ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM
    30 ASPMX5.GOOGLEMAIL.COM
    Bu şekilde ayarlaman yeterli oluyor.
    Nokta girmeden yazıyorsun noktayı panel kendisi veriyor.

    Eğer bir sıkıntı olur yanlış girersen MX ayarlarında hata veriyor zaten burdan anlarsın çalışıp çalışmadığını.
  • 01-04-2009, 20:53:23
    #6
    Directadmin kullanıyorum, sanırım directadmin vermiyor arkadaşlar.. Dünden beri mail gelmemiş..

    Diğer panelleri bilemicem ama.

    ErSat hocam senin dediğin hangi paneller??
  • 01-04-2009, 21:55:45
    #7
    Hocam Bildiğim Kadarıyla Panelden Panele Değişmiyor Mx Yönlendirmek Yetiyor Ama Kesin Birşey Söylemiyim ErsaT gelince söyler kesin bilgiyi
  • 02-04-2009, 01:21:47
    #8
    aog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Directadmin kullanıyorum, sanırım directadmin vermiyor arkadaşlar.. Dünden beri mail gelmemiş..
    Diğer panelleri bilemicem ama.
    ErSat hocam senin dediğin hangi paneller??
    Siteden panel seçtiğinde farklı ayarlar veriyor. Ben bu üçünü yanlarındaki değerlerle ekledim şuan sorun yok. Plesk ve cpanelde de aynı şekilde yaptım çalışıyor.