sanırım domaininin mail lini googleye yönlendireceksin.
ben de aynısını yaptım defalarca ve noktaı kullandım tıkır tıkır çalışıyor.
ha senin hostun nokta kullanmaya problem çıkarırsa sende noktasız k ullanırsın
bu kadar basit yani kaybedeceğin sadece 10 dk olur
kolay gelsin

DD