• 28-03-2009, 14:44:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar işbankasından ilk imza hesabı alsam ve adnanse gibi reklam şirketlerine kayıt olsam param gelirmi
    14 yaşında - bir arkadaş var ona uygulucaz bu yöntemi . olurmu ?; parası gelirmi
  • 28-03-2009, 15:06:55
    #2
    tabi arkadaşam velinle git işbankasına imza hesabı al sonra reklam al sitene paran yatar imza hesabına
  • 28-03-2009, 15:11:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet paran hesabına yatar.
  • 28-03-2009, 15:13:46
    #4
    Üyeliği durduruldu
    frmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabi arkadaşam velinle git işbankasına imza hesabı al sonra reklam al sitene paran yatar imza hesabına
    velimi yha veli işlerini hiç sevmez velisiz olsa 14 yaşında orta sona gidiyor
  • 28-03-2009, 15:45:20
    #5
    yanında veli olmadan o kişiye bankanın bi hesap açacagını hiç sanmam.şahsen ben olsam hadi len ordan derim
  • 28-03-2009, 15:48:02
    #6
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanında veli olmadan o kişiye bankanın bi hesap açacagını hiç sanmam.şahsen ben olsam hadi len ordan derim
    bende git karşıdaki kumda oyna derim
  • 28-03-2009, 15:51:36
    #7
    Platin üye
    18 yaşından küçükler için açılan ilk imza hesabında veli getirilmesi şartı var. 14 yaşındaki çoçuğa kim kart verir ki zaten.
  • 28-03-2009, 16:01:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaşından küçükler için açılan ilk imza hesabında veli getirilmesi şartı var. 14 yaşındaki çoçuğa kim kart verir ki zaten.
    peki. şöyle olsa ; annesinin adına açtırsak o para çekse para yatırsa felan ?
  • 28-03-2009, 17:35:19
    #9
    banka hesap sahibi ile adsense hesabının aynı kişiye ait olması gerekiyordu normalde.bu kural sonradan degiştimi bilmiyorum ama normalde bu şart vardı.