Arkadaşlar işbankasından ilk imza hesabı alsam ve adnanse gibi reklam şirketlerine kayıt olsam param gelirmi
14 yaşında - bir arkadaş var ona uygulucaz bu yöntemi . olurmu ?; parası gelirmi
İş Bankası
11
●777
- 28-03-2009, 14:44:04Üyeliği durduruldu
- 28-03-2009, 15:13:46Üyeliği durdurulduvelimi yha veli işlerini hiç sevmez velisiz olsafrmkanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 yaşında orta sona gidiyor
- 28-03-2009, 15:48:02bende git karşıdaki kumda oyna derimfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2009, 16:01:30Üyeliği durduruldupeki. şöyle olsa ; annesinin adına açtırsak o para çekse para yatırsa felan ?sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 yaşında orta sona gidiyor