fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanında veli olmadan o kişiye bankanın bi hesap açacagını hiç sanmam.şahsen ben olsam hadi len ordan derim
bende git karşıdaki kumda oyna derim