• 27-03-2009, 17:37:54
    #1
    Arkadaşlar dün akşamdan beri kafayı yedim bi türlü msn e giremiyorum


    hata yukardaki gibi yardımcı olursanız sevinirim.
  • 27-03-2009, 18:43:48
    #2
    Sorun Gider dedikten sonra oluşan hatayı söylersen daha iyi olur
  • 27-03-2009, 18:45:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    her zaman mı oluyor yoksa şimdi mi oldu
  • 28-03-2009, 14:12:07
    #4
    Çoğu kişinin bilmediği sorunlardan birisi..Bunun birkaç nedeni olabilir.Bunlardan en önemlisi bilgisayarının tarih ayarının geçmişte kalmasından dolayı ve msn yi açamamasıdır..sağ alt köşedeki saat ayarlarına girip 2009 03 28 olup olmadığına bakınız.
  • 31-03-2009, 19:18:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun Gider dedikten sonra oluşan hatayı söylersen daha iyi olur

    Hata Kodunu Söylerseniz Yardımcı Olabiliriz.