Konu
msn de hata alıyorum
27-03-2009, 17:37:54
#1
adultpostcu
Arkadaşlar dün akşamdan beri kafayı yedim bi türlü msn e giremiyorum
hata yukardaki gibi yardımcı olursanız sevinirim.