Yönetimsel olarak almış olduğunuz kararlara saygı duyuyor ve R10nu önemsiyorum.
Fakat şu güzelim platformu resmen tekele çevirdiniz.
Sarılar report ediyor, moderatörler koşuyor modeline evrildi.
Kampanya görür paylaşırız aynı anda silinir.
Buraları da artık birlerinin dergahına birilerinin tek eline vermişsiniz gibi duruyor.
Bu nedir allasen, referanslı yazdığınız bir kategoride neden insanlar konu açamıyor veya neden anında tek report ile kaldırılıyor?
İyice gerçekten kurumsal hesaplar rahat etsin diye yönetim politikası belirlemiş durumdasınız.
R10 Yönetimine..
30
●4.386
- 14-11-2022, 21:43:33@emilysupplier; neden eleştiriye açık değiller mi? Konuşamıyor muyuz rahatsız olduğumuz konuları?
- 14-11-2022, 21:44:13r10 a girdiğim den beri kurallari okumadan cok konu actim ve 1 ayda nerdeyse 40 tane konum silinmistir
moderatoru bukadar ugrastirmama ragmen adamlar 1 kez olsun ceza vermedi yada birsey demediler adamlar işinu yapıyor kurallari okursaniz birsey olmaz - 14-11-2022, 21:44:18Eleştiri nasıl yapılır bunu önce araştırın hocam açtığınız konu karalamadır.xxyc10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-11-2022, 21:45:44@BaykalTicari; sevgili hocam, insanlar ticaret puanı kazanabilmek adına ticaret yapmak zorunda.
Konu açamıyorken nasıl ticaret puanı kazanacaklar?
İşleyişte sizce de bir anormallik yok mu?