Yönetimsel olarak almış olduğunuz kararlara saygı duyuyor ve R10’nu önemsiyorum.
Fakat şu güzelim platformu resmen tekele çevirdiniz.
‘Sarılar report ediyor, moderatörler koşuyor’ modeline evrildi.

Kampanya görür paylaşırız aynı anda silinir.
Buraları da artık birlerinin dergahına birilerinin tek eline vermişsiniz gibi duruyor.
Bu nedir allasen, ‘referanslı’ yazdığınız bir kategoride neden insanlar konu açamıyor veya neden anında tek report ile kaldırılıyor?
İyice gerçekten ‘kurumsal hesaplar’ rahat etsin diye yönetim politikası belirlemiş durumdasınız.