Konu
R10 Yönetimine..
14-11-2022, 21:45:44
#8
xxyc10
@
BaykalTicari
; sevgili hocam, insanlar ticaret puanı kazanabilmek adına ticaret yapmak zorunda.
Konu açamıyorken nasıl ticaret puanı kazanacaklar?
İşleyişte sizce de bir anormallik yok mu?