@BaykalTicari; sevgili hocam, insanlar ticaret puanı kazanabilmek adına ticaret yapmak zorunda.
Konu açamıyorken nasıl ticaret puanı kazanacaklar?
İşleyişte sizce de bir anormallik yok mu?