Joomlart'dan bir tema beyendim ve açacağım sitede kullanmak istiyorum.Ödemeyi Pay Pal ile yapacağım.Üye olmak için böyle bir sayfa çıkıyor karşıma.Deneme amaçlı bişeyler yazıp devam ettim ve ürünü onayladıktan sonra ödeme kısmı için Pay Pal'a yöneldirdi.
Bundan sonra sistemin nasıl işlediğini merak ediyorum.Parayı ödedikten sonra nasıl oluyor,sistem nasıl işliyor dosyaları nerden indireceğim,nasıl domain kaydettireceğim (Üye olurken sınırlı domain diyor onun..) ..
Tema Satın Almak (Joomla)
2
●408
- 17-03-2009, 07:38:19Ödemeyi yaptıktan sonra olay bitiyor zaten üye sana bir pdf dosyası gönderiyor kaç aylık üyesin ne kadar ödedin vs. sonra üye girişi yapıp indirebiliyorsunuz. tema kullanma hakkında ise, 1 aylık üyeliklerde sanırım 1 tane ama 3 aylık ve yıllıklarla 3 olması lazım ben o işe girmedim çünkü onun bi gereği yok bence. istediğin kadar kullansan da bişey demezler ki
sadece oraya kayıt ediyorsun etmesen ne olur ? hiçbişey olmaz.. üyelik almanın en güzel yönü forumdaki desteğin hızlı ve sağlam olması..
sadece oraya kayıt ediyorsun etmesen ne olur ? hiçbişey olmaz.. üyelik almanın en güzel yönü forumdaki desteğin hızlı ve sağlam olması..