Ödemeyi yaptıktan sonra olay bitiyor zaten üye sana bir pdf dosyası gönderiyor kaç aylık üyesin ne kadar ödedin vs. sonra üye girişi yapıp indirebiliyorsunuz. tema kullanma hakkında ise, 1 aylık üyeliklerde sanırım 1 tane ama 3 aylık ve yıllıklarla 3 olması lazım ben o işe girmedim çünkü onun bi gereği yok bence. istediğin kadar kullansan da bişey demezler ki

sadece oraya kayıt ediyorsun etmesen ne olur ? hiçbişey olmaz.. üyelik almanın en güzel yönü forumdaki desteğin hızlı ve sağlam olması..