Merhaba arkadaÅŸlar merak ettiÄŸim bir durum var, size sormak istiyorum.
Beklediğim bir domain vardı düşmesi için,düştü ve satın aldım. Whois çektiğimde halen SEDO'da satılık olduğunu görüyorum.Ve Domain Status:Registered And No Website
Aciliyeti yok ama merak ediyorum; Sedo'da satılık olarak görünmesi geçicimidir,domain statüsü ne zaman değişir.
Teşekkürler.
Domain Sorunu
2
●262
- 13-03-2009, 23:50:47
- 14-03-2009, 00:04:33Zamanla DeÄŸiÅŸir Problem DeÄŸil Bence.
Dnsler Nasıl Zamanla Değişiyor Düzeliyor Onun Gibi : ) - 14-03-2009, 00:07:13Teşekkürlerforumsaforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklemek gerek
Beklemek gerek