Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir durum var, size sormak istiyorum.

Beklediğim bir domain vardı düşmesi için,düştü ve satın aldım. Whois çektiğimde halen SEDO'da satılık olduğunu görüyorum.Ve Domain Status:Registered And No Website

Aciliyeti yok ama merak ediyorum; Sedo'da satılık olarak görünmesi geçicimidir,domain statüsü ne zaman değişir.

Teşekkürler.