Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir durum var, size sormak istiyorum.
Beklediğim bir domain vardı düşmesi için,düştü ve satın aldım. Whois çektiğimde halen SEDO'da satılık olduğunu görüyorum.Ve Domain Status:Registered And No Website
Aciliyeti yok ama merak ediyorum; Sedo'da satılık olarak görünmesi geçicimidir,domain statüsü ne zaman değişir.
Teşekkürler.