• 03-09-2022, 03:49:41
    #1
    Merhabalar , istemsizce apple cihazımı sıfırladım ve bilgilerim , fotoğraflarım gitti.
    3.parti yazılımlarla denedim fakat istediğim sonuca ulaşamadım.
    Jailbreak ile daha iyi bir sonuç alır mıyım yada farklı bir yol belirtebilir misiniz ?
  • 10-09-2022, 17:14:21
    #2
    Maalesef jailbreak yapsanız da , verilerinizin çıkması mümkün değildir.
  • 24-09-2022, 18:59:28
    #3
    melihars28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar , istemsizce apple cihazımı sıfırladım ve bilgilerim , fotoğraflarım gitti.
    3.parti yazılımlarla denedim fakat istediğim sonuca ulaşamadım.
    Jailbreak ile daha iyi bir sonuç alır mıyım yada farklı bir yol belirtebilir misiniz ?
    Kullanılan trim teknolojisi nedeniyle sıfırlanmış bir telefondan veri kurtarma yapamazsınız. Yalnızca formatlanmamış fakat silinmiş veriler fiziksel imaj alındıktan sonra kurtarılabilir.