Merhabalar , istemsizce apple cihazımı sıfırladım ve bilgilerim , fotoğraflarım gitti.
3.parti yazılımlarla denedim fakat istediğim sonuca ulaşamadım.
Jailbreak ile daha iyi bir sonuç alır mıyım yada farklı bir yol belirtebilir misiniz ?